Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bu zaten olan birşey. üyeyi silersen mesajları vss gider ve konulara girdiğin zaman çok iğrenç bir tablo alır. ve bunun çözümü olarak konuyu komple sildim..
400 küsür mesajı olan bir üyeyi silmiştim. keşke silmez olaydım.
acemilik işte naparsın. öğrenirsin sende
Kardeşim ben anlatmıyorum galiba bakın tekrarlıyorum ayrıca ben acemi değilim bunuda bi öğrenin hala diyorsan siteme bak yaptığım siteleri göstereyim uzman değilim ama acemide değilim daha anlatamadım alttaki 2 arkadaşa aynı şeyi söyledim sanada söylüyorum ne acemiyim ne vbulletine yeni başladım kaç senemi verdim ben

Gökhan2121 anladı derdimi zaten ne kadar saçma sapan bi yere gitti konu

Evet ayrıca dediğinde olmuyor konular gitmiyor oki