evet bu zaten olan birşey. üyeyi silersen mesajları vss gider ve konulara girdiğin zaman çok iğrenç bir tablo alır. ve bunun çözümü olarak konuyu komple sildim..

400 küsür mesajı olan bir üyeyi silmiştim. keşke silmez olaydım.

acemilik işte naparsın. öğrenirsin sende