• 12-02-2009, 18:30:44
    #1
    Arkadaşlar forumu nasıl farklı serverlarda çalıştırabilirim, Örneğin r10 da en altta hangi serverda olduğunuzu görüyorsunuz "Served By R10 Server2" vs. gibi bir siteyi farklı serverlarda nasıl çalıştırabiliriz vs. yani anlatmak istediğim r10 gibi nasıl yaparız ?

    teşekkürler
  • 12-02-2009, 21:08:53
    #2
    Walla Bende Şaşırdım Ama Java Kod Olabilir O Yazılar
  • 12-02-2009, 22:34:53
    #3
    Benimde aklıma mysql için sadece 1 server kullanıp dosyalar için ayrı bir server kullandıkları geldi
  • 13-02-2009, 02:46:46
    #4
    tecnohalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde aklıma mysql için sadece 1 server kullanıp dosyalar için ayrı bir server kullandıkları geldi
    6 server üzerinden çalışıyor farkında mısınız?

    https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...mumkun-mu.html
  • 13-02-2009, 02:51:17
    #5
    Dosyaları farklı sunuculara koyup tek bir veritabanına bağlanabilirsin mesela.

    ya da veritabanlarını da ayrı ayrı yapar daha da hızlandırırsın ama o zaman birkaç saatte bir veritabanlarını senkronize etmen gerebilir.