Arkadaşlar forumu nasıl farklı serverlarda çalıştırabilirim, Örneğin r10 da en altta hangi serverda olduğunuzu görüyorsunuz "Served By R10 Server2" vs. gibi bir siteyi farklı serverlarda nasıl çalıştırabiliriz vs.

yani anlatmak istediğim r10 gibi nasıl yaparız ?
teşekkürler