Konu
r10 gibi birkaç serverda çalıştırmak ?
13-02-2009, 02:51:17
#5
kurabiye adam
Dosyaları farklı sunuculara koyup tek bir veritabanına bağlanabilirsin mesela.
ya da veritabanlarını da ayrı ayrı yapar daha da hızlandırırsın ama o zaman birkaç saatte bir veritabanlarını senkronize etmen gerebilir.