Konu
r10 gibi birkaç serverda çalıştırmak ?
13-02-2009, 02:46:46
#4
Cagonni
tecnohalil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimde aklıma mysql için sadece 1 server kullanıp
dosyalar için ayrı
bir
server
kullandıkları geldi
6 server üzerinden çalışıyor farkında mısınız?
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...mumkun-mu.html