tecnohalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde aklıma mysql için sadece 1 server kullanıp dosyalar için ayrı bir server kullandıkları geldi
6 server üzerinden çalışıyor farkında mısınız?

https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...mumkun-mu.html