• 04-02-2009, 19:36:11
    #1
    Öncelikle forumda varsa özür diliyorum aramalarımda rastlayamadım.
    Benim sorunum nasıl oldu anlayamadım konu altındaki mesaj görünümleri değişti konunun üzerine alttaki resimdeki gibi çıkmaya başladı ayrıca cevap yaz ve yeni konu butonları yok oldu herhangi bir eklenti filan da yüklemedim oysa yardımcı olursanız sevinirim.

    Resmin daha geniÅŸi eklenmiÅŸ dosyada..
  • 04-02-2009, 21:25:42
    #2
    tam bir saatir bu soruya cevap vereceğim bağlantım gidiyor bakmak için benim panele girince :P

    konu görüntüleme şeklini bi değişelimde diğer hatayıda bakarız

    admincp-vbulletin ayarları-Konulama / Hybrid Modu Seçenekleri bölümüne gir

    Dal- / Hybrid-gösterimi aktifleştirilsinmi?
    bunu evet yapıyorsun

    Ağaç şeklini Standart yap

    bunuda hayır yapıyosun normal haline döner
  • 06-02-2009, 10:42:39
    #3
    Yardımınız için teşekkürler ! Hallettim normale döndü.