tam bir saatir bu soruya cevap vereceğim bağlantım gidiyor bakmak için benim panele girince :P

konu görüntüleme şeklini bi değişelimde diğer hatayıda bakarız

admincp-vbulletin ayarları-Konulama / Hybrid Modu Seçenekleri bölümüne gir

Dal- / Hybrid-gösterimi aktifleştirilsinmi?
bunu evet yapıyorsun

Ağaç şeklini Standart yap

bunuda hayır yapıyosun normal haline döner