tam bir saatir bu soruya cevap vereceğim bağlantım gidiyor bakmak için benim panele girince :P
konu görüntüleme şeklini bi değişelimde diğer hatayıda bakarız
admincp-vbulletin ayarları-
Konulama / Hybrid Modu Seçenekleri bölümüne gir
Dal- / Hybrid-gösterimi aktifleştirilsinmi?
bunu evet yapıyorsun
Ağaç şeklini Standart yap
bunuda hayır yapıyosun normal haline döner