Öncelikle forumda varsa özür diliyorum aramalarımda rastlayamadım.
Benim sorunum nasıl oldu anlayamadım konu altındaki mesaj görünümleri değişti konunun üzerine alttaki resimdeki gibi çıkmaya başladı ayrıca cevap yaz ve yeni konu butonları yok oldu herhangi bir eklenti filan da yüklemedim oysa yardımcı olursanız sevinirim.

Resmin daha genişi eklenmiş dosyada..