• 06-01-2009, 23:52:52
    #1
    Arkadaşlar ben forumu şimdi kursam daha sonra lisans alsam aktivasyonda problem olurmu, siteyi sıfırlamak falan gerekirmi? Yoksa kaldığım yerden devam edebilirmiyim?

    Ayrıca serisi fark edermi? Mesela ben 3.6.8 kurdum ama lisansı 3.9.0 aldım?


    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 07-01-2009, 09:11:06
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    hiç farketmez ama benim tavsiyem direk lisans al öyle başla
    ama sonradan da alsan sitende bir problem yaşamazsın
    (lisanssının olmaması haric)
  • 07-01-2009, 17:10:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben 3.6.8 kullanıordum lısans yoktu 01.01.09 da lısans aldım. suan herhangı bı sorun yok.sorun cıkacagınıda sanmıorum.
  • 07-01-2009, 22:17:04
    #4
    lisans aldıktan sonra yeni dosyaları ftp ye gönderdikten sonra hiçbir sorunla karşılaşmassın.