Arkadaşlar ben forumu şimdi kursam daha sonra lisans alsam aktivasyonda problem olurmu, siteyi sıfırlamak falan gerekirmi? Yoksa kaldığım yerden devam edebilirmiyim?
Ayrıca serisi fark edermi? Mesela ben 3.6.8 kurdum ama lisansı 3.9.0 aldım?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.