Konu
Sonradan Aktivasyon
07-01-2009, 17:10:59
#3
caglar_berke
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben 3.6.8 kullanıordum lısans yoktu 01.01.09 da lısans aldım. suan herhangı bı sorun yok.sorun cıkacagınıda sanmıorum.