Merhaba ArkadasLar VB Yedegi kurduracam ücretli olarak. bir kac deneme yaptim sorun oldu kuramadim...
TekLifLerinizi BekLiyorum + Ücreti Yedegin Kuruldugunu Gorunce Gonderecem ona gore PM atarsaniz sevinirim
ÜcretLi Yedek Kurduracam...
12
●735
- 03-01-2009, 04:39:20Mesajlar: 125
iTrader Puanı: (0)
iTrader Feedback: (0%)
Rep puanı: 0
Hocam biraz düşük değilmi ticaret bu iş için
Ama yarın yani öğlen filan bulamamış olursanız yardımcı olurum
- 03-01-2009, 13:14:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sql boyutu farketmez yardımcı olabılırım..!
Ama yarın yani öğlen filan bulamamış olursanız yardımcı olurum