Merhaba ArkadasLar VB Yedegi kurduracam ücretli olarak. bir kac deneme yaptim sorun oldu kuramadim...

TekLifLerinizi BekLiyorum + Ücreti Yedegin Kuruldugunu Gorunce Gonderecem ona gore PM atarsaniz sevinirim