Konu
ÜcretLi Yedek Kurduracam...
03-01-2009, 04:39:20
#2
AlperDemircan
Mesajlar: 125
iTrader Puanı: (0)
iTrader Feedback: (0%)
Rep puanı: 0
Hocam biraz düşük değilmi ticaret bu iş için
Ama yarın yani öğlen filan bulamamış olursanız yardımcı olurum