• 07-12-2008, 02:33:02
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Mesajı moderatöre bildirme butonu sitemde çalışmıyor..
    buttona tıkladığınızda mesajı yaz alanı geliyor mesajı yozıyoruz. ama mesajın moderatöre gitmesi gerekirdi ama moderatöre iletilmiyor. bu sorun acilen cözmem gerek yardım edecek arkadaşlar varmı.
  • 07-12-2008, 11:14:54
    #2
    mail ayarlarındandır mail gönderdiğin zman gidiyormu öçnce onu dene smtp kullanıyorsan büyük ihtimal ondandır mail ayarlaına bak
  • 07-12-2008, 11:28:21
    #3
    Vbulletin seçeneklerinden ayarlıyorsun onu, özel bölüm açıyorsun oraya otomatik olarak konu açılıyor. E-mail sistemi var mı bilmiyorum.
  • 07-12-2008, 23:52:01
    #4
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vbulletin seçeneklerinden ayarlıyorsun onu, özel bölüm açıyorsun oraya otomatik olarak konu açılıyor. E-mail sistemi var mı bilmiyorum.

    arkadaş onu demiyor heralde arkadaşın demek istediği report edilince o bölümün moderatorune mail olarak gider konu ondan bahsetti hangi çok bilmiş bu konuda eksi rep vermişse
  • 10-12-2008, 13:11:22
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    çok teşkler arkadaşlar ayarladım smtp ayarlarından oluyormuş ve smtp ayarlamadan da hotmail'e gelmiyormuş gmail. yapınca düzeldi smtp den de ayarladım. ama ufak bi sorun var. Gonderilme nedeni: gözükmüyor gelen maillerde. bu sorunu nedenini çözebilecek varmı?
  • 15-12-2008, 02:33:21
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar moderatöre bildir butonu çalışıyor ama gelen mail de bildirme ''nedeni'' gözükmüyor. bunu nasıl çözerim..