Mesajı moderatöre bildirme butonu sitemde çalışmıyor..
buttona tıkladığınızda mesajı yaz alanı geliyor mesajı yozıyoruz. ama mesajın moderatöre gitmesi gerekirdi ama moderatöre iletilmiyor. bu sorun acilen cözmem gerek yardım edecek arkadaşlar varmı.
Mesajı moderatöre bildirme buttonu çalışmıyor
5
●569
- 07-12-2008, 23:52:01beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş onu demiyor heralde arkadaşın demek istediği report edilince o bölümün moderatorune mail olarak gider konu ondan bahsetti hangi çok bilmiş bu konuda eksi rep vermişse
- 10-12-2008, 13:11:22Eposta Aktivasyonu Gerekmekteçok teşkler arkadaşlar ayarladım smtp ayarlarından oluyormuş ve smtp ayarlamadan da hotmail'e gelmiyormuş gmail. yapınca düzeldi smtp den de ayarladım. ama ufak bi sorun var. Gonderilme nedeni: gözükmüyor gelen maillerde. bu sorunu nedenini çözebilecek varmı?