beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vbulletin seçeneklerinden ayarlıyorsun onu, özel bölüm açıyorsun oraya otomatik olarak konu açılıyor. E-mail sistemi var mı bilmiyorum.

arkadaş onu demiyor heralde arkadaşın demek istediği report edilince o bölümün moderatorune mail olarak gider konu ondan bahsetti hangi çok bilmiş bu konuda eksi rep vermişse