Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
çok teşkler arkadaşlar ayarladım smtp ayarlarından oluyormuş ve smtp ayarlamadan da hotmail'e gelmiyormuş gmail. yapınca düzeldi smtp den de ayarladım. ama ufak bi sorun var. Gonderilme nedeni: gözükmüyor gelen maillerde. bu sorunu nedenini çözebilecek varmı?