Bu Temanın İsmi Nedir.
30
●1.757
- 03-12-2008, 17:45:54evet bencede o bayaaa bi editlemişlerMercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2008, 17:47:24Gercekten Güzel olmus Bana ö.m Olarak yada burdan lini koyarak yollayabilirmisin temayı.Alıntı
- 03-12-2008, 18:05:04cok saolasın güzel oldu ama images dosyası yok resimler cıkmıyor.
- 03-12-2008, 21:52:26Arkadaşım benim yazımdaki sorun nedir?zmrlnht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretlimi ücretsizmi diye sormuşum.Yanlış olan nedir? - 06-12-2008, 23:46:19Üyeliği durdurulduarkadaşlar biraz saygınız olsun tema benim tema çalma falan yok kendim yaptım mnsde değil onuda söyleyeyim birisi tutmuş çalmış demiş birisi bilmem ne ben çalma tema kullanmam ben bu temayı 3 senedir kullanıyorum sadece gradientlerde arada oynama yaparım onun haricidinde kimsenin temasını alıp da koymam oraya
