• 03-12-2008, 02:46:05
    #19
    buraqın classic temasınada benzer
  • 03-12-2008, 03:07:41
    #20
    Kendi Çapımca Biraz Düzenledim İyi Sayılır Buradan Bakabilirsiniz.
  • 03-12-2008, 17:45:54
    #21
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kralturk Ahmee4 in yapmış olduğu temaya benziyor, "Kralturk Tema"
    evet bencede o bayaaa bi editlemişler
  • 03-12-2008, 17:47:24
    #22
    Alıntı
    Kendi Çapımca Biraz Düzenledim İyi Sayılır Buradan Bakabilirsiniz.
    Gercekten Güzel olmus Bana ö.m Olarak yada burdan lini koyarak yollayabilirmisin temayı.
  • 03-12-2008, 17:59:20
    #23
    Peki Abi
    Butonları Felan Artık siz Kendinize Göre Halledin.
    dosya şifresi:beyazgul.net
    Güle Güle Kullanın
    Belki iyi yapamadım ama sizde biraz düzeltirsiniz
    Forumunuzun Ana Dizinine ultravb adında klasör açın verdiğim images dosyalarını oraya atın.
  • 03-12-2008, 18:05:04
    #24
    cok saolasın güzel oldu ama images dosyası yok resimler cıkmıyor.
  • 03-12-2008, 21:52:26
    #25
    zmrlnht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emek verilen işe para vermemeye çalışmak ne kadar kötü bi düşünce
    Arkadaşım benim yazımdaki sorun nedir?
    Ücretlimi ücretsizmi diye sormuşum.Yanlış olan nedir?
  • 06-12-2008, 23:46:19
    #26
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar biraz saygınız olsun tema benim tema çalma falan yok kendim yaptım mnsde değil onuda söyleyeyim birisi tutmuş çalmış demiş birisi bilmem ne ben çalma tema kullanmam ben bu temayı 3 senedir kullanıyorum sadece gradientlerde arada oynama yaparım onun haricidinde kimsenin temasını alıp da koymam oraya
  • 12-12-2008, 14:34:58
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site hack