arkadaşlar biraz saygınız olsun tema benim tema çalma falan yok kendim yaptım mnsde değil onuda söyleyeyim birisi tutmuş çalmış demiş birisi bilmem ne ben çalma tema kullanmam ben bu temayı 3 senedir kullanıyorum sadece gradientlerde arada oynama yaparım onun haricidinde kimsenin temasını alıp da koymam oraya