Bu Temanın İsmi Nedir. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Temanın İsmi Nedir.
30
●
1.757
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Bu Temanın İsmi Nedir.
1
2
3
4
01-12-2008, 23:59:17
#10
Misafir
Geredebilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ücretsiz yapacaksan yapabilirsin
öyle birisini bulursanız bende yaptırayım
02-12-2008, 00:44:59
#11
unarmedsoldier
her türlü vbulletin teması yapabilirim istediğiniz siteyi yada istediğiniz renk tonlarını söylemeniz yeterli.
02-12-2008, 00:57:29
#12
ekolforum
ücretlimi ücretsizmi
02-12-2008, 03:13:34
#13
Misafir
ücretli tabikide..
msn@yuceltoluyag.com
02-12-2008, 11:42:45
#14
Geredebilisim
böyle tema icin hangi temaları önerebilirsiniz
02-12-2008, 11:46:03
#15
zmrlnht
Geredebilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ücretsiz yapacaksan yapabilirsin
ekolforum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ücretlimi ücretsizmi
emek verilen işe
para vermemeye çalışmak
ne kadar kötü bi düşünce
02-12-2008, 16:56:04
#16
UMUT
5ytl ye yapabilirim o temayı veya daha farklı isteklerinizi
02-12-2008, 17:07:26
#17
Mercedes
Üyeliği durduruldu
kralturk Ahmee4 in yapmış olduğu temaya benziyor, "Kralturk Tema"
03-12-2008, 01:35:19
#18
zaValli
vBulletin 3 CSS For Style 'Default Style' (styleid: 1)
Tema Default
Dersinizki belki adını öyle yazmış ama yazamaz sytle id 1
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler