• 12-10-2008, 14:06:54
    #1
    Arkadaslar Bir Konuya Hızlı Mesaj Yazdıgımda Bembeyaz Bir Sayfa Cıkıyor Ama Mesaj Yazılıyor Bu Durumu Nasıl Düzeltebilirim ?

    wyciwyg://61/http://www.siteadresi.net/forum/ewet-bn-geldim-t1388.html

    aynen bu sekil url oluyor nerden düzenlicem bu arada diger temalarda böyle bir sorun yok sadece kullanılan temada var
  • 12-10-2008, 15:37:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    temalarda ara yerine gel

    wyciwyg://61

    diye ara ve çıkan yerlerdeki bu kodu sil
  • 12-10-2008, 15:52:50
    #3
    onu denedim ama bulamıyor böyle bir kod :S
  • 12-10-2008, 15:57:38
    #4
    admin panelde sol tarafta quick messege düzenle de ve içinde arama yap sanırım o şekilde çözebilirsin
  • 12-10-2008, 16:21:32
    #5
    baboli789 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin panelde sol tarafta quick messege düzenle de ve içinde arama yap sanırım o şekilde çözebilirsin
    tam olarak nerde ? bulamadımda
  • 12-10-2008, 16:38:37
    #6
    yaw ben forumu sattım tam aklımda değil ama şçle

    kullanıdığın tema içinde
    hani bu forumhme forumdisplaye listesi varya

    onların altında biyerde olacak teker teker bakarsan bulursun yada pm den bilgilerini verisen senin için bakabilirim
  • 12-10-2008, 17:00:14
    #7
    Pm attim baboli ins. yapabilirsn
  • 12-10-2008, 17:34:11
    #8
    abicim siten açılmıyorki bi türlü sanırım sorun var hostunda
  • 13-08-2012, 20:45:20
    #9
    Konu çok eski ama yinede google aramalarından gelenlere bilgi olması için yazayım. İnnternetin yada açmak istediğin sitenin sunucusu çok yavaş ise o sitenin cache'de var olan dosyalarıyla siteyi açmaya denemesinden dolayı tarayıcının kendi getirdiği bir uzantıdır. Siteyle herhangi bir alakası veya herhangi bir virüsle alakası yoktur.