Konu çok eski ama yinede google aramalarından gelenlere bilgi olması için yazayım. İnnternetin yada açmak istediğin sitenin sunucusu çok yavaş ise o sitenin cache'de var olan dosyalarıyla siteyi açmaya denemesinden dolayı tarayıcının kendi getirdiği bir uzantıdır. Siteyle herhangi bir alakası veya herhangi bir virüsle alakası yoktur.