Arkadaslar Bir Konuya Hızlı Mesaj Yazdıgımda Bembeyaz Bir Sayfa Cıkıyor Ama Mesaj Yazılıyor Bu Durumu Nasıl Düzeltebilirim ?

wyciwyg://61/http://www.siteadresi.net/forum/ewet-bn-geldim-t1388.html

aynen bu sekil url oluyor nerden düzenlicem bu arada diger temalarda böyle bir sorun yok sadece kullanılan temada var