acil yardım lutfen
Lütfen çok acil yedek hakkında
9
●709
- 22-09-2008, 00:37:06forumda yedek görünmüyor demek ne demek ?
hata falan mı alıyorsun - 22-09-2008, 00:37:33eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nassıl yeni haliyle vb forumu nassıl kurduysam şuan öyle duruyor.... _forum kurdum forumu dB'yi _foruma yolladım..... ek bir değişik yapmama gerek varmı? - 22-09-2008, 00:38:32Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hata felan değil forumda hiçbir şey yok sıfır yani nassıl kurduysam öyle duruyor.... yedek işlememiş yanü
- 22-09-2008, 00:44:20eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta yedek zaten yüklenmiş bir durumda
yani phpmyadminde _forum içinde yüklü gözüküyor
- 22-09-2008, 00:48:45yedek boyutu ne kadar ve sendeki sql yedeğinin boyutu ne kadar?
Dosyaları attığında install.php yi falan silmedinde biri install.php yi çalıştırmış olmasın ? - 22-09-2008, 00:55:16eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta phpmyadmin'den gönderememki şuan sgl.dz içinde 54 mb... çıkartınca 134 mb felan yapıyor
phpmyadminden sınır 51 mb değilmi?
- 22-09-2008, 00:56:56Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
54 mb sgl.gz içinde çıkartınca 134 mb yapıyor yok usta oyle bırşey olamaz domain daha yenı kımse bılmyıor + install klasorunun ısmını değişirim ben herzaman için.... - 22-09-2008, 01:04:48eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederım forumda arama yaptım bulamadım.... bir sürü konuyla ılgılısı olmayan kategorıler cıktı acaba sız bulduysanız lınkı atarmısınız?
Yedeği PHPMyadmin ile tekrar import edin (içeri aktarın). Olmaması için hiçbir sebep yok.