• 22-09-2008, 00:30:40
    #1
    merhaba arkadaşlar ben bigdump ile vbulletin yedeği sorunsuzca yükledim herşey tamam fakat forumda yedek felan gözükmüyor cpanel'e girdiğim zaman... kurulu gözüküyor ne yapmam lazım tabloları felan içerimi aktaracam acil yardım lutfen
  • 22-09-2008, 00:37:06
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    forumda yedek görünmüyor demek ne demek ?

    hata falan mı alıyorsun
  • 22-09-2008, 00:37:33
    #3
    eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Cpanelde yedekler gözüküyor ise, zaten yedekler import edilmiş demektir.
    $db_name, $db_username, $db_password < Bunlar vbulletin'in ayar dosyasında _yeni haliyle_ mevcut mu ?

    nassıl yeni haliyle vb forumu nassıl kurduysam şuan öyle duruyor.... _forum kurdum forumu dB'yi _foruma yolladım..... ek bir değişik yapmama gerek varmı?
  • 22-09-2008, 00:38:32
    #4
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda yedek görünmüyor demek ne demek ?

    hata falan mı alıyorsun

    hata felan değil forumda hiçbir şey yok sıfır yani nassıl kurduysam öyle duruyor.... yedek işlememiş yanü
  • 22-09-2008, 00:44:20
    #5
    eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Phpmyadmin yardımıyla ilgili database adına yedeği import edin.


    usta yedek zaten yüklenmiş bir durumda yani phpmyadminde _forum içinde yüklü gözüküyor
  • 22-09-2008, 00:48:45
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    yedek boyutu ne kadar ve sendeki sql yedeğinin boyutu ne kadar?

    Dosyaları attığında install.php yi falan silmedinde biri install.php yi çalıştırmış olmasın ?
  • 22-09-2008, 00:55:16
    #7
    eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O vbulletinin kurulum sırasında oluşturduğu tablolar da olabilir. Yedeği PHPMyadmin ile tekrar import edin (içeri aktarın). Olmaması için hiçbir sebep yok.

    usta phpmyadmin'den gönderememki şuan sgl.dz içinde 54 mb... çıkartınca 134 mb felan yapıyor phpmyadminden sınır 51 mb değilmi?
  • 22-09-2008, 00:56:56
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yedek boyutu ne kadar ve sendeki sql yedeğinin boyutu ne kadar?

    Dosyaları attığında install.php yi falan silmedinde biri install.php yi çalıştırmış olmasın ?

    54 mb sgl.gz içinde çıkartınca 134 mb yapıyor yok usta oyle bırşey olamaz domain daha yenı kımse bılmyıor + install klasorunun ısmını değişirim ben herzaman için....
  • 22-09-2008, 01:04:48
    #9
    eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek boyutu hakkında bilgi vermediniz. Bu yüzden phpmyadmin dedim. En sağlam yöntem şuan için ssh ile restore etmek. Forumda arama yaparsanız detaylı bilgiye ulaşırsınız. Iyi çalışmalar.

    teşekkür ederım forumda arama yaptım bulamadım.... bir sürü konuyla ılgılısı olmayan kategorıler cıktı acaba sız bulduysanız lınkı atarmısınız?