eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O vbulletinin kurulum sırasında oluşturduğu tablolar da olabilir. Yedeği PHPMyadmin ile tekrar import edin (içeri aktarın). Olmaması için hiçbir sebep yok.

usta phpmyadmin'den gönderememki şuan sgl.dz içinde 54 mb... çıkartınca 134 mb felan yapıyor phpmyadminden sınır 51 mb değilmi?