merhaba arkadaşlar ben bigdump ile vbulletin yedeği sorunsuzca yükledim herşey tamam fakat forumda yedek felan gözükmüyor cpanel'e girdiğim zaman... kurulu gözüküyor ne yapmam lazım tabloları felan içerimi aktaracam acil yardım lutfen