• 24-10-2006, 00:13:18
    #10
    Arkadaslar Allah razı olsun yukselttim.
    Ama admin panelinde vb seceneklere girince bole bi hata alıyom
    MySQL Error : Unknown column 'phrasetypeid' in 'where clause'

    Bu nedir?
  • 24-10-2006, 00:26:49
    #11
    phpmyadmine girip "phrasetype" bu kolonu kontrol et bakalım sanırım upgrade ederken acele ettin o tabloda sorun meydana gelmiş yada o tablo yok sanırım.
  • 24-10-2006, 00:33:25
    #12
    Arkadasım tam hata şu

    Database error in vBulletin 3.6.2:
    Invalid SQL:
    SELECT varname, text
    FROM phrase
    WHERE phrasetypeid = PHRASETYPEID_SETTING AND
    languageid IN(-1, 0, 2)
    ORDER BY languageid ASC;
    MySQL Error : Unknown column 'phrasetypeid' in 'where clause'
    Error Number : 1054
    Date : Tuesday, October 24th 2006 @ 12:28:24 AM
    Script : http://www.siteadı.net/forum/admincp/options.php?null=0
    Referrer : http://www.ssiteadı.net/forum/admincp/index.php
    IP Address : 88.?????
    Username : ???????
    Classname : vb_database
  • 24-10-2006, 00:51:33
    #13
    orayı goruyorum php my admin de de kontrolu nasıl yapıcam
    Senide cok yordum kardeşim.
    Yardımlların için Allah razı olsun.
  • 24-10-2006, 01:03:32
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    phrasetypeid satırı upgrade sırasında upgrade olmamış yani upgrade eksik olmuş
  • 24-10-2006, 01:07:15
    #15
    onerebilecen birşey var mı kardeşim.
  • 24-10-2006, 01:11:11
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    valla yedek bu durumda tek çözüm gibi geliyor aynı şey banada oldu yedeği yükleyip tekrar yaptım sorunsuz upgrade oldu
  • 24-10-2006, 01:12:03
    #17
    upgradeyi nasıl yaptın anlatırmısın acele etmiş yada biyerde hata yapmış olabilirsin
  • 24-10-2006, 01:19:04
    #18
    Once ftp 3,5,3 ün yedeklerini aldım. Ardındam 3,6,2 dosyalarını ftp ye attım. Konun başında yazdıgım gibi ilk once siteadi.com/install/upgrade_362.php şeklinde yaptım olmayınca 3,6,2 instal klasorunu tekrar ftp ye attım.
    siteadi.com/install/upgrade.php yapıp yükledim.
    Bi arkada pluginleri kapatmıdıysan bole bi hata olmus olablir diyor.
    Alakası varmı
    Hepinize teşekkürler.