Arkadaslar forumun versiyonu 3,5,3 güncelleme yaptım 3,62 ye.
FTP ye 3,6,2 nin dosyalarını attım
guncellmeyide yaptım.
Ama foruma girdiğimde 3,5,3 teki ne konulardan haber ne üyelerden
sıfırdan bi vb kurulumu gibi oldu.
Bir şeyi eksik mi yaptım acil yardımlarınızı bekliyorum.
Arkadaslar Güncelleme Hatası Acil
23
●1.351
- 23-10-2006, 23:26:17bence sen upgrade yaaprken birinin haberi oldu installden forumu sıfırladı
Hatta bazı arkadaşlar bilgisizlikle suçlamışlardı beni.