• 23-10-2006, 22:23:49
    #1
    Arkadaslar forumun versiyonu 3,5,3 güncelleme yaptım 3,62 ye.
    FTP ye 3,6,2 nin dosyalarını attım
    guncellmeyide yaptım.
    Ama foruma girdiğimde 3,5,3 teki ne konulardan haber ne üyelerden
    sıfırdan bi vb kurulumu gibi oldu.
    Bir şeyi eksik mi yaptım acil yardımlarınızı bekliyorum.
  • 23-10-2006, 22:31:43
    #2
    upgrade yerine install mı yaptın acaba? siteadi.com/install/upgrade.php mi yaptın.
  • 23-10-2006, 23:04:35
    #3
    siteadi.com/install/upgrade_362.php yaptım
  • 23-10-2006, 23:08:39
    #4
    öyle yapılırmı direk. Yedeği tekrar at sonra dosyaları at(3.6.2 nin) ondan sonra siteadi.com/install/upgrade.php şeklinde upgrade et.
  • 23-10-2006, 23:18:56
    #5
    Hadi ya
    başka bi yerde okudum cocuk ole anlatmış bende ole yaptım düzeltmeye çalışayım.
    Sağol kardeşim.
  • 23-10-2006, 23:22:33
    #6
    Bu sitede'de sormuşlardı uyarmıştım db'yi bozarsın diye Hatta bazı arkadaşlar bilgisizlikle suçlamışlardı beni.
  • 23-10-2006, 23:26:16
    #7
    sadece ınstall klasorunu tekrardan atsam olurmu.
  • 23-10-2006, 23:26:17
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    bence sen upgrade yaaprken birinin haberi oldu installden forumu sıfırladı
  • 23-10-2006, 23:27:59
    #9
    install klasörünü at.Eğer arkadaşın dediği gibi bir olay varsada cpanelden install klasörünü şifrele ben öyle yapıyorum daha garanti oluyor