Once ftp 3,5,3 ün yedeklerini aldım. Ardındam 3,6,2 dosyalarını ftp ye attım. Konun başında yazdıgım gibi ilk once siteadi.com/install/upgrade_362.php şeklinde yaptım olmayınca 3,6,2 instal klasorunu tekrar ftp ye attım.
siteadi.com/install/upgrade.php yapıp yükledim.
Bi arkada pluginleri kapatmıdıysan bole bi hata olmus olablir diyor.
Alakası varmı
Hepinize teşekkürler.