• 10-09-2008, 15:49:09
    #1
    merhaba

    3.6.8 sitemde, kontrol panelinden, signatur ayarlarına tıkladığımızda, çıkan sayfada imzamızı yazıp büyültüp küçülte biliyoruz, renklendirebiliyoruz filan. Ben yazıların büyültmelerini istemiyorum. yani yazı büyümesin sadece en büyüğü 3punto olsun. diğerleri olmasın nasıl düzenleyebilrim ?
  • 11-09-2008, 00:27:14
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    3.6.8 de varmı bilmiyorum ama, 3.7.3 de

    admincp - üye grubu yöneticisi - istediğiniz üye grubu - Üye imzası izinleri - Maximum izin x [SIZE=x] BB Kodları için

    Buradaki değerden değiştirebilirsiniz.