merhaba
3.6.8 sitemde, kontrol panelinden, signatur ayarlarına tıkladığımızda, çıkan sayfada imzamızı yazıp büyültüp küçülte biliyoruz, renklendirebiliyoruz filan. Ben yazıların büyültmelerini istemiyorum. yani yazı büyümesin sadece en büyüğü 3punto olsun. diğerleri olmasın nasıl düzenleyebilrim ?