Konu
imzalarla ilgili
11-09-2008, 00:27:14
#2
Postakusu
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
3.6.8 de varmı bilmiyorum ama, 3.7.3 de
admincp - üye grubu yöneticisi - istediğiniz üye grubu - Üye imzası izinleri - Maximum izin x [SIZE=x] BB Kodları için
Buradaki değerden değiştirebilirsiniz.