Şu olayı nasıl yapıyoz?
14
●1.164
- 13-11-2006, 19:26:35ya radyoya gerek yok bence en mantıklısı tüm radyoların olduğu bir kod hazırlamak ve bunu ftp ye eklyip navbarda göstermek... isteyene yapabilirim boyle bişey....
eklentiyi indirip ftp de forum içine atın .....
navbarda göstermek için
<td class="vbmenu_control"><a href="radyo.htm"><font color=red>Online Radyo</font></a></td>
kodu her hangi bir yere ekleyin...
dünyanın ve türkiyenin bir sürü radyosuna ulaşabilirsiniz... - 18-11-2006, 22:05:26sayfayı yenilesende böyle birşey olmaması gerek kurduğun dosyalar hatalıdır çok önceleri kullandım bu üst frame radyoyu tavsiye etmem üyeler bw yiyor ve kendimiz dinleriz gibisinden şikayette bulunduAlıntı
shotcastta winamptan kendi yayınını yapabiliyorsun ama her zaman pc açık olmuyor :P ayrıca yayının kesilmemesi için statik(sabit ip) gerekli bence boşa uğraşma radyosuz vb daha güzel hepsini denedimAlıntı
- 19-11-2006, 05:56:28Üyeliği durduruldushow radyoyu kapatamayacaklarına göre senin siteni de kapatamazlar...eXtreme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle