Konu
Şu olayı nasıl yapıyoz?
19-11-2006, 18:28:15
#15
eXtreme
yok yani bunları koruma kollama hakkı müyapta da var mı acaba...
net bir cevap için müyap ile de iletişime geçtim.
hiç yoktan başımıza bela almayalım.