Alıntı
Arkadasım ben kurdum fakat ana sayfaya ne kadar çok dönersen o kadar radyo acılıyor onu nasıl engeliyicez
sayfayı yenilesende böyle birşey olmaması gerek kurduğun dosyalar hatalıdır çok önceleri kullandım bu üst frame radyoyu tavsiye etmem üyeler bw yiyor ve kendimiz dinleriz gibisinden şikayette bulundu
Alıntı
sen bilirsin ama ben shoutcastı tavsiye ederim eğer sürüm 36X ise
shotcastta winamptan kendi yayınını yapabiliyorsun ama her zaman pc açık olmuyor :P ayrıca yayının kesilmemesi için statik(sabit ip) gerekli bence boşa uğraşma radyosuz vb daha güzel hepsini denedim