• 20-08-2008, 10:51:12
    #1
    vBulletin 3.7.2 Default Teması Lazım. Elinde Olan Varsa Paylaşabilir mi Sadece XML'ini ...
  • 20-08-2008, 10:56:10
    #2
    Sizde olması lazım. O olmadan siteyi kurmanız biraz zor çünkü
    vBulletin dosyaları içinde /install/vbulletin-style.xml dosyasıdır.
  • 20-08-2008, 11:17:23
    #3
    Arkadaşlar elinde olan varsa panelden indirip verebilir mi ?
  • 20-08-2008, 11:31:51
    #4
    Anlamadın galiba dünyalı dostum, kaçırıldınnnnn
    Bak üstte ne diyorum. Lisansınızın olmadığını bas bas bağırmanıza gerek yok
    Kimse paylaşmayacak o dosyayı boşuna beklemeyin
  • 20-08-2008, 11:37:37
    #5
    Lisansla ne alakası var dostum. default style istiyordum ben. neyse vazgeçtim istemiyorum artık .............
  • 20-08-2008, 14:08:48
    #6
    lisansı olmasa da null paketlerin içinde de var.Yoksa null paketler temasız mı kuruluyor

    yoksa;

    alper tunga öldümi?
    ıssız acun kaldumi?

    hıı?
  • 20-08-2008, 14:24:51
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tema düzenleden yeni şablon ekle isim ver default tema geri gelir bende silmiştim yanlıslıkla.öyle yapyim geri geldi.
  • 20-08-2008, 14:42:19
    #8
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisansı olmasa da null paketlerin içinde de var.Yoksa null paketler temasız mı kuruluyor

    yoksa;

    alper tunga öldümi?
    ıssız acun kaldumi?

    hıı?
    Her halükarda benim dediğim oluyor
    demişim ki;
    Alıntı
    Sizde olması lazım. O olmadan siteyi kurmanız biraz zor çünkü
    vBulletin dosyaları içinde /install/vbulletin-style.xml dosyasıdır.
    Eğer lisansı olsa bana panelden indirin diyene kadar kendisi indirip yükler. Yani lisansı yok ki benden istiyor. Zaten bende null kullandığını bildiğim için sizde olması gerek diyorum çünkü null dosyaların içinde de tema dosyası var
  • 20-08-2008, 16:16:51
    #9
    Bir kere lisanslı vb kullanıyorum. İkincisi ben temayı 3.6.8'de çalıştırmak için arıyordum . 3.7.2'yi indirip kurup temayı almayayım uğraşmayayım dedim - kota gitmesin diye sadece xml ni istedim buradan yardım eden olur diye .

    Neyse gerek kalmadı buldum çok şükür . Uzatmaya da gerek yok ...