vBulletin 3.7.2 Default Style Elinde Olan Var Mı?
11
●980
- 20-08-2008, 10:56:10Sizde olması lazım. O olmadan siteyi kurmanız biraz zor çünkü

vBulletin dosyaları içinde /install/vbulletin-style.xml dosyasıdır. - 20-08-2008, 11:31:51Anlamadın galiba dünyalı dostum, kaçırıldınnnnn

Bak üstte ne diyorum. Lisansınızın olmadığını bas bas bağırmanıza gerek yok
Kimse paylaşmayacak o dosyayı boşuna beklemeyin
- 20-08-2008, 14:42:19Her halükarda benim dediğim oluyorCagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

demişim ki;
Eğer lisansı olsa bana panelden indirin diyene kadar kendisi indirip yükler. Yani lisansı yok ki benden istiyor. Zaten bende null kullandığını bildiğim için sizde olması gerek diyorum çünkü null dosyaların içinde de tema dosyası varAlıntı
- 20-08-2008, 16:16:51Bir kere lisanslı vb kullanıyorum. İkincisi ben temayı 3.6.8'de çalıştırmak için arıyordum . 3.7.2'yi indirip kurup temayı almayayım uğraşmayayım dedim - kota gitmesin diye sadece xml ni istedim buradan yardım eden olur diye .
Neyse gerek kalmadı buldum çok şükür . Uzatmaya da gerek yok ...



