• 20-08-2008, 19:46:31
    #10
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisansı olmasa da null paketlerin içinde de var.Yoksa null paketler temasız mı kuruluyor

    yoksa;

    alper tunga öldümi?
    ıssız acun kaldumi?

    hıı?
    felek öcün aldi mu?
    imdi urek irtilur
  • 20-08-2008, 22:42:32
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ekrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema düzenleden yeni şablon ekle isim ver default tema geri gelir bende silmiştim yanlıslıkla.öyle yapyim geri geldi.
    bu kadar konuşacağınıza bunu demeniz daha iyi olurdu. edebi akımlardan girenler bile olmuş ilginç valla
  • 20-08-2008, 22:53:07
    #12
    Kurumsal Üye
    merge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kere lisanslı vb kullanıyorum. İkincisi ben temayı 3.6.8'de çalıştırmak için arıyordum . 3.7.2'yi indirip kurup temayı almayayım uğraşmayayım dedim - kota gitmesin diye sadece xml ni istedim buradan yardım eden olur diye .
    Neyse gerek kalmadı buldum çok şükür . Uzatmaya da gerek yok ...
    Aklınızda olsun lisans panelinizden vBulletin'e ait tüm versiyonları indirebilirsiniz.