Bir kere lisanslı vb kullanıyorum. İkincisi ben temayı 3.6.8'de çalıştırmak için arıyordum . 3.7.2'yi indirip kurup temayı almayayım uğraşmayayım dedim - kota gitmesin diye sadece xml ni istedim buradan yardım eden olur diye .
Neyse gerek kalmadı buldum çok şükür . Uzatmaya da gerek yok ...
Aklınızda olsun lisans panelinizden vBulletin'e ait tüm versiyonları indirebilirsiniz.