Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisansı olmasa da null paketlerin içinde de var.Yoksa null paketler temasız mı kuruluyor

yoksa;

alper tunga öldümi?
ıssız acun kaldumi?

hıı?
Her halükarda benim dediğim oluyor
demişim ki;
Alıntı
Sizde olması lazım. O olmadan siteyi kurmanız biraz zor çünkü
vBulletin dosyaları içinde /install/vbulletin-style.xml dosyasıdır.
Eğer lisansı olsa bana panelden indirin diyene kadar kendisi indirip yükler. Yani lisansı yok ki benden istiyor. Zaten bende null kullandığını bildiğim için sizde olması gerek diyorum çünkü null dosyaların içinde de tema dosyası var