Konu
vBulletin 3.7.2 Default Style Elinde Olan Var Mı?
20-08-2008, 11:31:51
#4
DJ PİSAGOR
Anlamadın galiba dünyalı dostum, kaçırıldınnnnn
Bak üstte ne diyorum. Lisansınızın olmadığını bas bas bağırmanıza gerek yok
Kimse paylaşmayacak o dosyayı boşuna beklemeyin