Anlamadın galiba dünyalı dostum, kaçırıldınnnnn
Bak üstte ne diyorum. Lisansınızın olmadığını bas bas bağırmanıza gerek yok
Kimse paylaşmayacak o dosyayı boşuna beklemeyin