Hazır böyle bir konu açılmışken birisi "vbulletin bir önceki versiyondan nasıl yeni versiyona upgrade edilir" anlatabilir mi? Açıkcası tema olayı kafamı karıştırıyor benim. Benim tamamiyle kendim has hazırladığım bir stilim var bu tema değişikliklerinin bazılarında revert özelliği "evet" falan diyorlar. Bu o temayı eski haline getirmiyor mu veya nasıl yapabiliriz işte kendi stilimizi hiç bozmadan upgrade. Birisi tatlı bir dille anlatırsa ne ala ne ala