Konu
Vbulletin 3.6.2 çıktı
04-10-2006, 18:12:47
#3
HolyBoY
ne gibi farklılılarlar var
ben 3.6.0 dan 3.6.1 e geçmemiştim iyikide geçmedim
biraz bekleyem bakam 3.6.2 kulananların yorumu ne olcak