Arkadaşlar konuyu gereksiz yere uzatmak yerine yetkili birilerinin açıklamasını bekleyelim. "Bu böyle gidecek mi " diye bir düşüncede olmak çok yanlış. Upgrade ettiklrei için sevinmelisiniz bence. Çünkü her upgrade de bir gelişme oluyor bir bug düzeltiliyor. Ayrıca her upgrade bir bugfix versiyonu olmadığı gibi bir yenilik versiyonu olabiliyor. Bu yüzden yeni eklenen ozellikler yanında yeni buglar ile gelebiliyor.