• 04-10-2006, 17:52:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hadı hayırlı olsun
    3.6.2 de çıktı
  • 04-10-2006, 17:53:52
    #2
    Admin panele baktım cımıs hemen upgrade ledim
  • 04-10-2006, 18:12:47
    #3
    ne gibi farklılılarlar var
    ben 3.6.0 dan 3.6.1 e geçmemiştim iyikide geçmedim
    biraz bekleyem bakam 3.6.2 kulananların yorumu ne olcak
  • 04-10-2006, 22:11:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hazır böyle bir konu açılmışken birisi "vbulletin bir önceki versiyondan nasıl yeni versiyona upgrade edilir" anlatabilir mi? Açıkcası tema olayı kafamı karıştırıyor benim. Benim tamamiyle kendim has hazırladığım bir stilim var bu tema değişikliklerinin bazılarında revert özelliği "evet" falan diyorlar. Bu o temayı eski haline getirmiyor mu veya nasıl yapabiliriz işte kendi stilimizi hiç bozmadan upgrade. Birisi tatlı bir dille anlatırsa ne ala ne ala
  • 04-10-2006, 22:15:26
    #5
    hayda
    vbulletin neden böyle yapıyor anlamış deği
    lim
    iş iyice oyuncağa döndü
  • 04-10-2006, 22:40:13
    #6
    bu 3.6.3 ,, 3.6.4 diye gidicekmi bikerede düzeltemiyolarmı bugları
  • 04-10-2006, 22:53:50
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sabah test edicem bakalım
  • 04-10-2006, 22:55:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar konuyu gereksiz yere uzatmak yerine yetkili birilerinin açıklamasını bekleyelim. "Bu böyle gidecek mi " diye bir düşüncede olmak çok yanlış. Upgrade ettiklrei için sevinmelisiniz bence. Çünkü her upgrade de bir gelişme oluyor bir bug düzeltiliyor. Ayrıca her upgrade bir bugfix versiyonu olmadığı gibi bir yenilik versiyonu olabiliyor. Bu yüzden yeni eklenen ozellikler yanında yeni buglar ile gelebiliyor.
  • 05-10-2006, 13:07:45
    #9
    ben 3.6.1 de beklıyıcem lısans omur boyu zaten ama yıllık 35$ ucretının yaklaşmasına daha çok var o yuzden 6 - 7 ay sorna guncel versıoan geçerım..