• 07-07-2008, 11:33:06
    #1
    Vbulletin forumumda kullanıcılar mesaj yazdığında yada cevap ver butonuna tıklanıldığında boş beyaz bir sayfa çıkıyor bunun sebebi nedir arkadaşlar ? Sitede kimse cevap yazamıyor ...: :S
  • 07-07-2008, 11:35:56
    #2
    vbulletin seçeneklerinden problemli ajax fonksyonlarını deaktifleştir var. onu seç kaydet bakalım düzelcekmi
  • 07-07-2008, 11:36:02
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    secap yazılıncamı alınıyor o beyaz sayfa hatası?evet ise , sana tavsiyem reklam kodlarını azalt,reklam kodlarından yapıyor.Sadece konu başlarına koyarsan o hatayı almayacaksın.
  • 07-07-2008, 11:40:42
    #4
    problemli ajax fonksyonlarını deaktifleştir
    etkinleştirdim yine aynı problem devam ediyor..




    Nasıl reklam kodlarını anlıyamadım?

    https://www.r10.net/vbulletin/187059-...a-cikiyor.html

    Bu konudaki gibi herhangi bir postbit te yeni eklediğim kod yok çok eskiden beridir reklam kodu var o da bir gif ve sadece link verilmiş bir link ajaxları deaktif edildiğinde yinede düzelmiyor. Ayrıca gelişmiş cevap dıyıncede aynı beyaz sayfada kalıyor benimkisi :S
  • 07-07-2008, 11:44:44
    #5
    fonksyonları etkinleştirmiceksin.

    problemli ajax fonksyonlarını deaktifleştir seçeneği var onu seçceksin

    postbit_legacy ye yaptığın bir eklemeden dolayı oluyor %99 ihtimalle. son eklediğin kodları silebilirsin
  • 07-07-2008, 11:49:34
    #6
    Her hangi bir kod eklemedim . :S Yedeği alıp default ayarlarına geri getirip deaktif yapıp öyle bir deneyim. Bakalım problem çözülecekmi...
  • 07-07-2008, 11:50:05
    #7
    sadece mesaj yazarken falan oluyosa postbit_legacy nin yedeğini alıp ilk haline döndür
  • 07-07-2008, 11:54:30
    #8
    Yaptım arkadaşım dediklerinin hepsini , ama nafile düzelmiyor....

    Ajax lar ıda deaktif ettim postbit_legacy i de orjinaline döndürdüm aynı beyaz sayfa yine çıkıyor.. Off..
  • 07-07-2008, 11:57:29
    #9
    başka bi' temada dene.