Mesaj atılırken boş beyaz
33
●1.492
- 07-07-2008, 11:40:42problemli ajax fonksyonlarını deaktifleştir
etkinleştirdim yine aynı problem devam ediyor..
Nasıl reklam kodlarını anlıyamadım?
https://www.r10.net/vbulletin/187059-...a-cikiyor.html
Bu konudaki gibi herhangi bir postbit te yeni eklediğim kod yok çok eskiden beridir reklam kodu var o da bir gif ve sadece link verilmiş bir link ajaxları deaktif edildiğinde yinede düzelmiyor. Ayrıca gelişmiş cevap dıyıncede aynı beyaz sayfada kalıyor benimkisi :S