problemli ajax fonksyonlarını deaktifleştir
etkinleştirdim yine aynı problem devam ediyor..




Nasıl reklam kodlarını anlıyamadım?

https://www.r10.net/vbulletin/187059-...a-cikiyor.html

Bu konudaki gibi herhangi bir postbit te yeni eklediğim kod yok çok eskiden beridir reklam kodu var o da bir gif ve sadece link verilmiş bir link ajaxları deaktif edildiğinde yinede düzelmiyor. Ayrıca gelişmiş cevap dıyıncede aynı beyaz sayfada kalıyor benimkisi :S