Konu
Mesaj atılırken boş beyaz
07-07-2008, 11:54:30
#8
hengame
Yaptım arkadaşım dediklerinin hepsini , ama nafile düzelmiyor....
Ajax lar ıda deaktif ettim postbit_legacy i de orjinaline döndürdüm aynı beyaz sayfa yine çıkıyor.. Off..