• 21-06-2008, 17:40:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mrb arkadaşlar,

    Geçen gün forumdısplayı orjinaline geri döndürdüm..

    Ne kadar düşünsemde içine ne eklediğimi bulamadım, vb eklentilerinden veya herhangi bi şey olarak forumdısplaya ne eklenir ?

    Orjinaline döndürerek neyi silmiş olabilirim acaba ?
  • 21-06-2008, 19:23:18
    #2
    Anasayfada anket eklentisi.
    Navbar veya forumların üstüne/altına koyulabilecek herşey (reklam - Menü)
    Who is Online Yapılmış Değişkenler


    Aklıma geldikçe yazmaya çalışacağım.
  • 21-06-2008, 20:32:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sİtedeki mod arkadaşlar duyuru eklemişler siteye..

    Sonra bazı bölümlerde de duyurular vardı.. Acaba onlar olablirmi ?
  • 22-06-2008, 00:32:10
    #4
    Üyeliği durduruldu


    Resimdeki eklentiler kurulu benim araştırmama göre bu eklentilerde forumdısplayda bi yer değiştirilmiyo

    Bu forumdısplayı eski haline nası çeviricez

    Normalde açtıgım konular kısa sürede indexlenirdi..

    Dünki açtıgım konu indexlenmemiş, acaba forumıdısplayı orjinaline çevirmekle alakası olabilirmi ?
  • 22-06-2008, 02:41:47
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şablonu arama yaptıktan sonra oralarda biryerlerde tairhçe olacak oradan bakabilirsin..
  • 22-06-2008, 04:58:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tam olarak anlıyamadım, biraz daha açabilirmisin ?
  • 22-06-2008, 20:48:53
    #7
    Kurumsal Üye
    Zointseo kurulumunda forumdisplay templatesi için kod vardı yanlış hatırlamıyorsam.Onu bi araştırın.
  • 22-06-2008, 21:56:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Zointseo kurulumunu göz gezdirdim ama forumdısplaydan bi değişikil yapılmıyo
  • 22-06-2008, 22:06:53
    #9
    Kurumsal Üye
    Gördüğümden emin oldugum için Google'a "zointseo kurulumu" yazdım ve gelen Bu linkten inceledim Forumdisplay'de değişiklik yapılıyor