Eklentiyi kaldırıpo kumana gerek yok yani

Sadece kod değişikliklerini yapman yeterli olacaktır.
Kod değişikliğini yapayım da, nerdeki kodu neyle değiştiricem

Onu bilmiyorum sorun orda
Onun için dedim tüm eklentileri kaldırıp yenidenmi kurayım diye..
Önceki msj da da deiğim gibi ZointSeo yu kurdugum yerde forumdısplay da bişey değiştirmedim.. Sizin gösterdiğiniz adreste değiştirilmiş ama ordaki kurulum benim kurdugum ( yani bakarak kurdugum ) yerdeki kuruluma benzemiyo..
Kaş yaparkende göz çıkarmak istemiyorum