Mrb arkadaşlar,

Geçen gün forumdısplayı orjinaline geri döndürdüm..

Ne kadar düşünsemde içine ne eklediğimi bulamadım, vb eklentilerinden veya herhangi bi şey olarak forumdısplaya ne eklenir ?

Orjinaline döndürerek neyi silmiş olabilirim acaba ?