• 07-06-2008, 20:26:56
    #1
    arkadaslar siteme günde 500 tekil kişi giriyor,
    günde en fazla 4 kişi üye oluyor

    üyeligi zorun yapıncada gunde 30 kişi uye oluyor.

    üyeligi zorunlu yapsam googleden gelen ziyaretçiler azalırmı, azalırsa ne kadar azalır. zıyaretcilere forumu kapatimmi?
  • 07-06-2008, 20:50:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    evet azalır çünkü googleda bir ziyaretçi görmediği konuları indexlemez
  • 07-06-2008, 21:16:03
    #3
    uye sayısını arttırmakdansa, hiti arttırmak daha mantıklı oyle kalsın o zaman
  • 07-06-2008, 21:17:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet üye gelip geçicidir google üyeye bakmaz hite bakar..
  • 07-06-2008, 21:31:41
    #5
    linkleri gizelemen yeterli ozaman üye olurlar.hem goolede indexler sorun olmaz.
  • 08-06-2008, 00:13:35
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben gizledim icerigi

    üye olmalari benim icin daha önemli
  • 08-06-2008, 11:12:49
    #7
    Üye olacak adam zaten üye olur . ben şahsen bir şey arıyorum bi siteden çıkıoyor . Oraya zorunlu üyelik yoksa bende üye olmuyorum açıkçası ama çıkarken adsensesi v.s varsa tıklar çıkarım . Benim gibi yapan bir adam olsa ve günde gelen 500 den 300 bu şekilde davransa üye olup bir daha girmeseler ne olur ?

    cevap = Boşuna db 'n şişecektir.
  • 08-06-2008, 13:53:25
    #8
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye olacak adam zaten üye olur . ben şahsen bir şey arıyorum bi siteden çıkıoyor . Oraya zorunlu üyelik yoksa bende üye olmuyorum açıkçası ama çıkarken adsensesi v.s varsa tıklar çıkarım . Benim gibi yapan bir adam olsa ve günde gelen 500 den 300 bu şekilde davransa üye olup bir daha girmeseler ne olur ?

    cevap = Boşuna db 'n şişecektir.
    haklısın ama reklam alımlarında felan uye sayısına bakıyorlar,

    ziyaretçilere belırlı sayıda konu gosterım sınırı var? o eklentinin adını alabilirmiyim
    ben bır ara kurmuştum, 5 mesaj olarak ayarlardım, 5 konu gezdikten sonra mesaj yerıne uye gırıs panelı cıksın ıstıyorum,
    daha once kullandıgımda sadece uye ol uyarısı veriyordu, mesjalar gorunuyordu yani
  • 08-06-2008, 14:03:48
    #9
    günde dört üye gayet makul bir sayı, ay ve yıla hesaplayın ne çıkıcak bakın, önemli olan zorla değil, kendi isteği ile üye olması değilmi..

    dün bir foruma üye oldum, başlık çok ilgimi çektişti çünkü, fakat üye olup içeriğin boş olduğunu gördüğüm zaman hayal kırıklığına uğradım..

    şimdi ben bir daha bu sitenin google sonuçlarına inanıp hayatta girmem bir daha..